بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

6 خرداد 1396

بیمارستان تامین اجتماعی  «شهدای زاگرس» ایلام که به‌صورت ویدئو کنفرانس  در اردیبهشت سال جاری و روز جهانی کارگر توسط رئیس‌جمهور افتتاح شد، توسط شرکت بازرگانی تأمین اجتماعی تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

دکتر «محمدعلی همتی» معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در افتتاح این بیمارستان اظهار کرد:

خدمات الکترونیکی در بیمارستان شهدای زاگرس ایلام ارائه خواهد شد و علاوه بر این  ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها در تأمین اجتماعی به‌صورت جدی در دستور کار است به‌طوری‌که پایان امسال همه بیمارستان‌ها درزمینه هتلینگ ارتقاء میابند که موجب رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان خواهد شد. بیمارستان شهدای زاگرس درواقع نمونه مشابه ولی کوچک‌تر بیمارستان میلاد تهران است که همه امکانات و تجهیزات موردنیاز پزشکی و درمانی را دارد.

شرکت بازرگانی با داشتن بیش از ۵۰ سال سابقه در امر تجهیز، راه‌اندازی، بهینه سازی و ارتقای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بیمارستان فوق را  به‌عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام، با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص جهت ارائه خدمات به شهروندان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی، به بهره‌برداری رساند.

این مرکز با هفت هزار متر زیربنا در ۴ طبقه احداث گردیده، تجهیز و راه‌اندازی این بنا در سال ۱۳۹۰ به شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین اجتماعی ابلاغ گردید و در اردیبهشت سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری و افتتاح رسید. که شامل درمانگاه، اورژانس، تصویربرداری، دندان‌پزشکی می‌باشد.

طبقه اول شامل ۴ تخت ICU، ۱۶ تخت بستری زنان و ۱۶ تخت بستری  مردان است. بخش اعمال جراحی در طبقه دوم قرار گرفته که شامل: ارتوپدی، زنان و زایمان، جنرال و چشم. آشپزخانه، CSR، لاندری و سردخانه نیز در زیر همکف واقع شده است.

رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان تأمین اجتماعی شهدای زاگرس ایلام اعلام کرد: همه بخش‌های بیمارستان همچون اتاق عمل و اورژانس تجهیز شده و دستگاه‌های پزشکی موردنیاز نیز خریداری و در محل بیمارستان نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیریت درمان استان ایلام با اهدای لوح، مراتب تقدیر و تشکر خود را از شرکت بازرگانی اعلام نمودند.

زاگرس

اخبار بیشتر