بیمارستان امیرکبیر اهواز

6 خرداد 1396

استان خوزستان، استانی صنعتی و کارگری است که با  افزایش کیفیت درمان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی شرایط زندگی مردم نیز بهبود خواهدیافت. پس از استان تهران، بیش‌ترین بیمارستان‌های فعال تأمین اجتماعی در این استان قرار دارد که هفتمین بیمارستان این استان در اردیبهشت سال جاری توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

مجموعه شرکت بازرگانی قادر است با نزدیک به نیم قرن تجربه خرید، تجهیز، جانمایی و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ملزومات پزشکی، غیرپزشکی، هتلینگ و چهارگانه کلیه مراکز درمانی را از صفر تا صد  انجام داده و به پیش ببرد. این بیمارستان در زمینی به مساحت پنج هزار و ۲۳۵متر و زیربنای ۹ هزار و۹۷۵ متر مربع در چهار طبقه ساخته شد و شامل بخش های زنان ، مردان ، کودکان، اورژانس ( ۹ تخت تحت نظر، اتاق CPR، اتاق گچگیری، اتاق عمل اورژانس) آی سی یو ، سی سی یو ، ان آی سی یو ، چهار اتاق عمل و درمانگاه های عمومی و تخصصی است . خدمات پاراکلینکی و سایر خدمات مورد نیاز بیماران از قبیل آزمایشگاه ، رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، فیزیوتراپی، اندوسکوپی، برونکوسکوپی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزش در این بیمارستان ارایه می شود. بخش اعمال جراحی در طبقه سوم قرار گرفته است که شامل مغز و اعصاب، زنان و زایمان، ارتوپدی، جنرال، چشم و  ENTاست.

همزمان با مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر و با حضور رییس جمهور، در راستای توسعه و بهبود وضعیت ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به ۴۲ میلیون نفر افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی،۴ مرکز درمانی که توسط شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین اجتماعی تجهیز گردیده، در ۴ استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

مدیریت درمان استان با ارسال تقدیرنامه از همکاری و مساعدت شرکت بازرگانی نسبت به تأمین و تجهیز مرکز فوق تشکر نموده و از زحمات و خدمات صادقانه و پیگیری و اقدامات مسئولانه پرسنل این شرکت تقدیر نمودند.

پروژه های بیشتر