افتتاح بزرگترین اورژانس سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور جناب آقای دکتر جمالی

6 شهریور 1399

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی:

افتتاح بزرگترین اورژانس سازمان تامین اجتماعی کشور در بیمارستان حکیم جرجانی استان گلستان شهرستان گرکان برگ زرین دیگری از کارنامه پر افتخار شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی است که با حضور جناب آقای دکتر بهروز جمالی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی به نمایندگی از سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه، مدیریت محترم درمان استان گلستان جناب آقای دکتر نصرتی، فرمانده محترم سپاه پاسداران استان گلستان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،فرماندار محترم و تنی چند از مسئولین محترم ادارات و نهاد ها انجام پذیرفت.

همزمان با این افتتاح بخش تصویر برداری بیمارستان حکیم جرجانی گرگان مشتمل بر سی تی اسکن، ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتال به بهره برداری رسیده و هتلینگ یکی از بخش های بیمارستان افتتاح شد .

از خدمات درمانی در این استان علاوه بر بیمه شدگان و شهروندان گلستانی، زائران شریف امام هشتم (ع) نیز بهره می برند.

دکتر جمالی در این مهم ضمن تسلیت ماه محرم و عرض تبریک هفته دولت ابراز داشتند:

از زحمات و پیگیری و مطالبه گری مدیران و همکاران حوزه درمان استان گلستان که سبب شد شاهد افتتاح بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی در کشور باشیم و این خدمات ارزنده در اختیار بیمه شدگان این استان قرار گیرد تقدیر می نماییم.

ایشان با عنایت به دستور اکید مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر سالاری مبنی بر تسریع در راه اندازی پروژه های نیمه تمام ابراز داشتند : پروژه های تجهیز اورژانس بیمارستان حکیم جرجانی و درمانگاه آزاد شهر و همچنین درمانگاه غدیر دیر همگی در یک بازه زمانی محدود در دستور کار شرکت قرار گرفت و با قید فوریت تکمیل و امروز هر سه پروژه به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند. دکتر جمالی از همکاران حوزه درمان به جهت مبارزه با ویروس کرونا و کمک به هم میهنان تقدیر کرد و برای همه کادر درمانی آرزوی سلامتی نمودند.

 

 

اخبار بیشتر